نتخون
قالب وبلاگ

نتخون
نت های موسیقی.نت های ایرانی.آکورد.سمپل.سیتی سایزرو...

لطفا کمی صبر کنید تا آهنگ پخش شود

دانلود موزیک

دانلود عکس با کیفیت بالا

 


برای شنیدن آهنگ موزیک باید فلش پلیر مخصوص مرورگرتان را نصب کنید
برای ورود به انجمن کلیک کنید

نظرات شما عزیزان:

Armin
ساعت17:46---28 شهريور 1392
سلام بر دوست گرامی من جزوه ای درست کردم به نام باران برای دونوازی دو سنتور اگه این جزوه رو میخواین بخرید به جی میل من اسم کتاب رو بفرستید.

Armin.santourzan@Gmail.com


پاسخ: ok


H
ساعت8:49---15 خرداد 1392
داداشی اگه میشه نت آهنگ پلنگ صورتی رو بزار برای گیتار باشه خیلی خیلی ممنون میشم...
پاسخ: انشاا... بزودی


golnaz
ساعت12:03---1 دی 1391
واقعا ممنونم


نمیدونم چی بگم و چه جوری تشکر کنم


نت هایی که می خواستم اینجا دیدمو استفاده کردم


یک دنیا سپاس.
پاسخ:ممنونم از نظر لطف شما امیدوارم موفق باشید


reza
ساعت21:01---13 تير 1391
خیلی جالبه مرسیپاسخ:ممنونم

فرزاد
ساعت18:03---12 خرداد 1391
مرسی مهدی جان کارت خیلی ارزشمنده
پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 19:6 ] [ مهدی شکیبامهر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

هنرمند گرامی به وبلاگ نتخون خوش آمدی سلام دوستان من دارم دوره خدمتم رو می گذرونم انشالله اگه عمری باقی موند بازگشتم حتما" بازم نت های جدید خواهم گذاشت **** من را دنبـــــــــــــــــــال کنید http://facenama.com/rafsanjani
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نتخون و آدرس notkhoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 177221
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1